Wysyłka zamówień

Opłacone zamówienia wysyłamy do klienta w terminie podanym w potwierdzeniu zamówienia lub w innym terminie ustalonym w korespondencji e-mail.

Towar jest wysyłany przesyłką kurierską po opłaceniu zamówienia. Nie wysyłamy zamówień za pobraniem.

W wyjątkowych przypadkach termin dostarczenia zamówienia może ulec wydłużeniu. W takiej sytuacji klient zostanie o tym poinformowany telefonicznie lub poprzez e-mail.

Zalecamy aby paczka była otwierana w obecności kuriera, a w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń należy spisać protokół szkody. Tylko spisany protokół umożliwi wymianę lub reklamację uszkodzonego towaru.

Koszty wysyłki oraz warianty dostawy towaru znajdą Państwo w dziale -> Koszty dostawy

 

Zapraszamy do współpracy!

Zespół Fabryki Gadżetów

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl