Przemyślany gadżet to skuteczny gadżet
Przemyślany gadżet to skuteczny gadżet

 

Firmy co raz częściej, i jest to bardzo dobra tendencja, zanim zdecydują się na wybór gadżetu w kampanii promocyjnej poprzedzają to starannym wyborem rodzaju produktu i sposobu jego przygotowania.

Duże znaczenie ma to dla jakiej grupy docelowej i na jaką okazję chcemy zaopatrzyć się w gadżety promocyjne. Wbrew pozorom mniejsze znaczenie ma cena. Przykładowo nie zawsze drogi długopis, ale zawsze dobrej jakości i z pomysłowym nadrukiem będzie tzw. trafionym gadżetem reklamowym.

 

 

Wracając do kwestii doboru gadżetu trzeba przyznać, że nie zawsze jest to łatwe zadanie. Często osoba decydująca kieruje się własnym gustem. To nie zawsze jest dobry doradca. Warto w tych kwestiach zasięgnąć rady u profesjonalistów.

 

Kilka lat temu nasz klient poprosił nas o listę pomysłów na gadżety dla sprzedawców w tzw. kioskach ruchu. Klient zasugerował zestaw długopisów, breloczki metalowe i koszulki. Nasza firma ze swojej strony proponowała zestaw narzędzi, latarkę lub mały plecak. W naszym wyborze kierowaliśmy się zasadą, że dla wskazanej grupy sprawdzi się produkt bardzo praktyczny i taki, który nie zawsze jest priorytetem na ich liście zakupów.

Ponieważ nasze propozycje nie spotkały się z entuzjastyczny przyjęciem przez klienta postanowiliśmy zweryfikować wszystkie pomysły z listy pytając o zdanie  potencjalną grupę docelową. W tym celu kliku naszych pracowników odwiedziło ajentów kiosków zadając im pytanie, który gadżet wydaje im się najbardziej atrakcyjny. Konkurs wygrała dobrej jakości latarka metalowa z firmowym nadrukiem. Ostatecznie klient przystał na naszą propozycję latarki reklamowej i w efekcie promocja okazała się bardzo skuteczna.

Zadowoleni byli wszyscy. Nasz klient, bo efektywnie wykorzystał budżet, klienci naszego klienta bo poczuli się docenieni przez kontrahenta i oczywiście my, bo czerpiemy w naszej pracy sporo satysfakcji przy takich udanych kampaniach.

Ten przykład pokazuje, że warto poświęcić czas na działania przygotowujące kampanię z udziałem gadżetów reklamowych, dobrze rozpoznać potrzeby i gust grupy docelowej. Daje to gwarancję, że budżet poświęcony na gadżety okaże się dobrze wydanymi przez firmę pieniędzmi.

Latarka kieszonkowa 9 LED V8792-11

Latarka V8700-05

Latarka 9 LED, pasek na rękę V8768-06

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl