Jakie cechy powinien mieć dobrze przygotowany kalendarz reklamowy?
Jakie cechy powinien mieć dobrze przygotowany kalendarz reklamowy?

Przystępując do pracy nad kalendarzem reklamowym warto pamiętać, że starannie przygotowany będzie pracował dla dobrego wizerunku naszej firmy przez cały rok.  Aby można było uznać, że kalendarz będzie skutecznym narzędziem promującym naszą firmę powinien spełniać kilka warunków.

Przede wszystkim powinniśmy się zastanowić dla jakiej grupy docelowej będzie przeznaczony. Czy mają to być nasi pracownicy, kontrahenci i klienci czy tylko jedna z wymienionych grup. Ważne jest też jaki charakter pracy ma grupa osób dla których przygotowujemy kalendarz. Kalendarz trójdzielny lub planszowy będzie przydatnych dla wszystkich, ale kalendarz książkowy lub biurkowy nie koniecznie sprawdzi się wszędzie.

Po wyborze rodzaju kalendarza powinniśmy się skupić na szczegółach, czyli dla kalendarza trójdzielnego i planszowego na projekcie graficznym, a dla kalendarzy książkowych na formacie, rodzaju kalendarium, możliwych wklejkach i oczywiście okładce.

Na koniec chciałabym Państwu zwrócić uwagę na jedną z najważniejszych rzeczy jaką jest termin w którym wręczamy kalendarze. Połowa listopada to bardzo dobry czas, aby nasz kalendarz trafił do odbiorcy. Musimy pamiętać, że nawet bardzo ładny, starannie przygotowany kalendarz, ale za późno wręczony nie odniesie żadnego skutku. Jest spore niebezpieczeństwo, że nasza konkurencja już zadbała o kalendarz dla naszego klienta. Zwykle niechętnie przenosimy się do innego kalendarza, jeśli jeden już zaczęliśmy zapisywać terminami.

Pamiętajmy zatem, aby pracy nad kalendarzem nie odkładać na ostatnią chwilę, bo może się okazać, że nasz piękny i przemyślany kalendarz nikomu już nie będzie potrzebny.

 

     
     

 

 

 

 

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl